Nie ma nic lepszego i prostszego niż ogólnodostepne składniki, które wzbogacą nasze seksualne życie.

Poznaj najlepsze źródła poprawiające kondycję seksulaną, wzmacjające doznania i polepszające jakość twojej spermy.

  1. Czosnek – prawdziwa bomba. Poprawia wymiary penisa, ukrwienie i wzmaga erekcję. Bardzo dobry również na ogólne zdrowie. Niestety jeden minus, zapach. Trzeba z tym uważać.
  2. Jajka – źródło witamin z grupy B, które odpowiadają za właściwe funkcjonowanie naszego układu nerwowego. Dzięki temu wytrysk jest pod kontrolą i dochodzi do jego opóźnienia. Przyczyniają się również do produkcji endorfin, hormonów zadowolenia. Wzmacnia to uczucie rozkoszy.
  3. Seler – mało spozywany, a to prawdziwy seks zestaw dla każdego podrywacza. Zawiera w sobie androstenon i androstenol, feromony. Te ostatnie sprzyjają uwiedzeniu kobiety, która reaguje na wszelkie zapachy i bodźce. Wystarczy czątka selera do rzucia i feromony zaczynają działać.
  4. Stek – czerwone mięso zawiera cynk, który pobudza libido oraz jest jednym z najwazniejszych minerałów dla facetów. Jedzenie czerwonego mięsa zwiększa produkcję testosteronu.

Warto też dołączyć do diety różne przekąski:

  1. Śledź z cebulką – śledź i cebula są bogtym źródlem selenu, nie mylić z selerem 😉 Selen odpowiada za wytwarzanie spermy. Kluczowy pierwiastek dla naszego ogranizmu.
  2. Ciemne pieczywo – zawiera witaminy z grupy B. Bardzo ważne dla naszego organizmu.
  3. Pestki słonecznika i dyni – małe przekąski, a wiele potrafią. Zawieraja wiele witamin i warto włączyć je do naszej diety. Pestki z dyni można codziennie spożywać. Są świetnym sposobem na uzupełnienie niedoborów cynku. Bez cynku poziom testosteronu może spadać, więc trzeba regularnie dostarczać go do organizmu.

Inne potrawy warte uwagi:

  • arbuz
  • banany
  • ananas
  • orzechy
  • kukurydza
  • makowiec
  • wołowina